Waarom?
Op het moment dat jouw admin een template heeft klaargemaakt waarbij gebruik wordt gemaakt van informatie uit Sell, wordt documenten versturen heel eenvoudig.
PandaDoc herkent namelijk de ingevulde informatie uit Sell en vult die automatisch in wanneer je gebruik maakt van de widget op de desbetreffende deal.
Hoe?
- Open de betreffende deal en log in op jouw PandaDoc account.
- Druk op 'Create new document'
- Selecteer het template waar je gebruik van wil maken en, optioneel, wijs de verschillende rollen toe.
- Druk op 'Start editing'. Sell stuurt je door naar de website van PandaDoc en vul de gewenste informatie in. Dit is het moment om te controleren of het bestand kloppend is, of alle variabelen ingevuld zijn en welke herinneringen er gestuurd kunnen worden.
- En verstuur het document!
Let op: Alle velden, die niet voor de klant zijn om in te vullen, moeten gevuld zijn. Indien dit niet het geval is geeft PandaDoc een foutmelding.
Je kunt nu te aller tijden de status van het bestand inzien in Sell op de deal kaart waarvandaan je het bestand hebt verstuurd en op de kaart van het primaire contact. <br>De mogelijke statussen zijn: Draft, Approved, Sent, Viewed, Completed, Waiting for payment, Paid, Expired en Declined.