Inhoud
Kolommen van werk- en smartlists toevoegen, verwijderen, verplaatsen of filteren
Het opslaan van een (nieuwe) smart-lijst
Het bewerken van een bestaande smart-lijst
Kolommen van werk- en smartlists toevoegen, verwijderen, verplaatsen of filteren
Je kunt wijzigingen die je maakt aan je "werklijsten" of weergaven van je leads, contactpersonen en deals opslaan als smartlist. Op deze manier kun je deze data snel weergeven zonder dat je elke keer opnieuw alle filters hoeft in te stellen.
Toevoegen van kolommen:
Klik op het plusje rechts bovenin en selecteer een veld
Verwijderen van kolommen:
Klik op het filter icoontje in de kolom en druk op Veld verwijderen
Filteren en verplaatsen van kolommen:
Selecteer de filter knop en kies de gewenste filters en verplaats de kolom wanneer gewenst:
Het opslaan van een (nieuwe) smartlist
Nadat je de aanpassingen hebt gemaakt aan je kolommen kun je ervoor kiezen om deze instellingen op te slaan. Hierdoor hoef je de volgende keer niet weer de kolommen te selecteren en aan te passen.
- Met de juiste weergave van leads, contacten of deals geselecteerd, klik je bovenaan de lijst op Opslaan als Smartlist
- Vul de naam van de nieuwe lijst in en klik op Ok
Je kunt deze nieuwe weergave nu openen vanuit het werkcentrum.
Let op: deze opgeslagen weergave is alleen voor jezelf beschikbaar.
Het bewerken van een bestaande smartlist
Het bewerken van een smartlist werkt hetzelfde als in een werklijst. Als je wilt dat deze instelling opgeslagen wordt in een bestaande smartlist, vergeet dan niet om deze op te slaan. De 'opslaan'-knop verschijnt automatisch naast de titel van de smartlist wanneer je wijzigingen aanbrengt.