Wat kun je doen als de mogelijkheid om een bezoek te loggen niet beschikbaar is en de knop Een bezoek registreren grijs is.
Het niet kunnen loggen van een bezoek kan voorkomen als er account-instellingen zijn gewijzigd of door een fout van de gebruiker. Controleer onderstaande stappen om het probleem te verhelpen.
- Een beheerder moet de bezoekregistratie inschakelen voor de organisatie
- Controleer of er een geldig adres is ingevuld bij de lead, contactpersoon of bedrijf
- Ga na of een andere gebruiker wel een bezoek kan registreren
- Controleer of de gebruiker de geolocatie optie heeft ingeschakeld
- Update de app naar de laatste versie
Mochten alle voorgaande stappen het probleem niet verhelpen dan kun je proberen het adres opnieuw op te slaan. Klik hiervoor op het potloodje bij het desbetreffende contact. Maak een kleine wijziging in het adres en sla deze op. Bewerk vervolgens nogmaals hetzelfde contact, zet de voorgaande wijziging weer terug en sla opnieuw op. Deze actie zorgt ervoor dat het record wordt bijgewerkt en hierdoor wordt de knop Een bezoek registreren weer zichtbaar.